Installatiegarantie
Bij een aantal abonnementen komt een monteur het pakket voor je installeren. Wanneer dit niet het geval is en je niet direct een monteur bestelt, ontvangt je een doe-het-zelf pakket met duidelijke handleiding.
Je kunt met behulp van deze handleiding stap-voor-stap de installatie en activatie van je abonnement zelf regelen. Vaak zijn er ook instructievideo's beschikbaar die je op een heldere manier uitleggen wat je moet doen.
Breedbandwinkel geeft je de garantie dat je pakket juist wordt geïnstalleerd: door jouzelf, met hulp van de klantenservice van de provider of als dat niet lukt door een monteur op onze kosten.
-
1
Zelf installeren
Wanneer je niet direct kiest voor een monteurinstallatie ontvang je het doe-het-zelf pakket van de betreffende provider. In dit pakket zit al het benodigde aansluitmateriaal en een duidelijke handleiding met stap-voor-stap instructies. Bezoek ook eens de website van de provider, hier vind je vaak instructievideo's.
-
2
Telefonische ondersteuning
Lukt het niet om via de handleiding het doe-het-zelf pakket te installeren? Neem dan contact op met de telefonische klantenservice van je nieuwe provider. Zij helpen je graag om stap-voor-stap samen de installatie te doorlopen en kunnen direct controleren of alles naar behoren werkt.
-
3
Afspraak maken met monteur
Lukt het niet zelf of met behulp van de klantenservice om het doe-het-zelf pakket te installeren? Dan kun je via de provider een afspraak met een monteur maken om de installatie succesvol af te laten ronden.
-
4
Installatiegarantie
Wanneer je apparatuur door de monteur is geinstalleerd stuur je ons een kopie van de factuur, waarna wij de kosten voor de monteur binnen 4 weken vergoeden.
Eventueel meerwerk zoals het weg laten werken van kabels of het boren van gaten valt niet binnen de installatiegarantie en zijn voor eigen rekening.