Kpn opzeggen
Alle informatie over het opzeggen van je Kpn abonnement
- €25Cashback
+film cadeau
- Internetgarantietijdens je overstap
- 91 Servicepuntenvoor persoonlijk advies
- 645.383 klanten9.2
+film cadeau
Indien u zeker weet dat u uw contract kunt opzeggen bij KPN en dus contractvrij bent, kan dat op verschillende manieren.
U kunt per brief opzeggen. Indien u bewijs wilt hebben dat u de brief heeft verstuurd, dan raden wij aan om de brief aangetekend te verzenden. Bewaar het aantekenbewijs dat u krijgt bij het postkantoor zodat u altijd kunt aantonen dat u de opzeggingsbrief heeft verstuurd en wanneer u die heeft verstuurd.
U kunt bij KPN ook telefonisch opzeggen, u kunt dan bellen naar 0800-0402.
Indien u uw KPN contract wilt opzeggen omdat u gaat overstappen, dan kunnen wij dat voor u in orde maken. In het bestelformulier geeft u aan dat u gaat overstappen. De overstap en opzegging worden dan uitgevoerd door KPN en uw nieuwe provider. Bekijk direct welke abonnement op uw adres beschikbaar zijn via de postcodecheck, bestel het nieuwe abonnement en laat ons uw opzegging afhandelen.
Er hoort altijd een bevestiging te komen van KPN wanneer u heeft opgezegd. Het maakt niet uit of u per telefoon of per brief heeft opgezegd, KPN hoort altijd een bevestiging te sturen. Wanneer u geen bevestiging ontvangt, dan is er iets misgegaan met de opzegging. Neem in zulke gevallen altijd even contact op met KPN.
Om iedereen zo veel mogelijk te ontlasten in deze zware periode, heeft KPN een eenvoudige manier op het abonnement op te zeggen van de overleden contractant. U kunt een brief sturen met daarin de volgende gegevens:
De brief kunt u sturen naar:
KPN ServiceDesk Nabestaanden
Antwoordnummer 682
9700 WB Groningen
(postzegel is niet nodig)
Het verwerken van een schriftelijke opzegging duurt gemiddeld 2 weken.
Wanneer u gaat verhuizen naar een nieuw adres dan kunt u uw KPN abonnement in de meeste gevallen gewoon meeverhuizen. Lees er hier alles over.