Tele2 is door de consumentenbond uitgeroepen tot de nummer 1 in de Test Internetproviders. Uit de test onder 17 providers kwam naar voren dat Tele2 het beste scoort op de combinatie klanttevredenheid, de kwaliteit en openingsuren van de helpdesk en spamfilter. Naast prijs en gebruikersgemak, hechten consumenten grote waarde aan een betrouwbare verbinding en een kwalitatief hoogwaardige klantenservice.
Nadat Tele2 vorig jaar in juni door de consumentenbond als
Beste Koop was uitgeroepen, kan zij nu ook zeggen dat zij op basis van betrouwbaarheid en service het hoogste scoort.
"Iedereen kent Tele2 al als prijsleider, het is fantastisch nieuws dat de consumentenbond ons nu ook erkent voor de kwaliteit en service die wij leveren," verklaart Marion de Heer, Directeur Customer Operations van Tele2.
"Dit jaar scoorde de klantenservice van Tele2 zeer goed in de bereikbaarheidstest van het Algemeen Dagblad (15 maart 2008). Dat we nu door de consumentenbond op basis van klanttevredenheid, helpdesk en spamfilter zijn uitgeroepen tot de nummer 1, sluit volledig aan op de strategie van ons bedrijf. Wij zijn prijsleider met eenvoudig te gebruiken communicatiediensten en wij streven naar de meest tevreden klanten."