Na jarenlang trouw te zijn geweest aan één en dezelfde, heeft Patricia Paay besloten de overstap te maken. Zelf zegt zij hierover: "Doe niet zo moeilijk, stap gewoon over!". Patricia Paay is sinds vandaag boegbeeld van vergelijkingssite Breedbandwinkel.nl. Zij zal haar boodschap verkondigen via buitenreclame, televisie- en radiocommercials.
In de campagne komt duidelijk naar voren dat Patricia er geen geheim van maakt dat ze overstapt. Bijkomstig voordeel is natuurlijk de monteur die Breedbandwinkel.nl regelt om de aansluiting helemaal compleet te maken. Uiteraard speelt de campagne op een grappige manier in op de mannelijke aandacht die Patricia krijgt.
Wat is ontstaan als een grappig hersenspinsel, kreeg binnen twee maanden vorm tot een brede mediacampagne die inspeelt op het gemak van Breedbandwinkel.nl; als grootste vergelijkingssite van Nederland op het gebied van internet, bellen en tv.
Het concept en de totstandkoming van de campagne is verzorgd door audiovisueel reclamebureau Cue Creative in samenwerking met fotograaf Nick van Ormondt, mediabureau Match my Brand en managementbureau Entertainment-NL.