XS4ALL is voor de 12e keer op rij uitgeroepen als beste internetprovider door de Consumentenbond. Vanaf juni 2009 laat de provider alle andere providers in Nederland achter zich door de eerste prijs van de providertest keer op keer te veroveren.
De test van deze maand laat bovendien een aantal stijgende scores zien. De kwaliteit van internet is nu beoordeeld met een 8,4 (was 8,2). In mei 2010 heeft 83% van de klanten geen storing ervaren (was 77%), wat de hoogste score is in de providertest. Ook de kwaliteit van telefonie is verbeterd (was 7,7) naar 7,9. Het algemene testresultaat is deze maand een 7,9 wat boven het gemiddelde ligt van het afgelopen half jaar (7,8). XS4ALL is erg blij met dit resultaat en bedankt haar klanten voor deze positieve beoordeling.
De Consumentenbond test maandelijks aanbieders van internet en telefonie. De uitslag van deze Providermonitor is gebaseerd op meningen en ervaringen van klanten. Centraal staan de kwaliteit van diensten (internet en telefonie), storingen, service en de manier waarop telefonie- en internetproviders met problemen omgaan.