XS4ALL is er in geslaagd om het hele jaar op nummer 1 te staan in de Providermonitor van de Consumentenbond. Ook in december eindigde de provider bovenaan. XS4ALL is erg blij met dit resultaat. De provider ziet dat haar inspanningen om constante kwaliteit en uitstekende service te leveren worden beloond.
De koppositie in de maand december heeft XS4ALL te danken aan de gemiddelde score van het afgelopen half jaar. De Consumentenbond baseert de rangorde van de providers voortaan op dit halfjaarlijkse gemiddelde omdat hun prestaties juist op lange termijn van belang zijn voor gebruikers. Internet is immers een dienst die je voor langere tijd afneemt.
"XS4ALL doet het al langere tijd goed in de providermonitor. Hun langetermijnscore (over een half jaar) is het hoogst. XS4ALL scoort goed op de kwaliteit van de internetverbinding, heeft weinig storingen en wordt door klanten zeer gewaardeerd", aldus de Consumentenbond.
Over de Providermonitor
De Consumentenbond bewaakt de kwaliteit van internetproviders met een gebruikerspanel. De 10.000 leden geven tweemaandelijks hun ervaringen door die leiden tot een ranglijst van providers. Deze Providermonitor publiceert de Consumentenbond sinds 2009.