Ziggo lost inlogproblemen GO app op

Ziggo lost inlogproblemen GO app op

Ziggo heeft voor klanten die liever geen (losse) tv-ontvanger gebruiken een speciale app in het leven geroepen, Ziggo GO. Met deze app kun je ook onderweg op je mobiele devices tv kunt kijken. Helaas is de Ziggo GO app nog niet vrij van bugs en storingen. Het goede nieuws is wel dat de provider continu aan verbeteringen werkt.

Heb je een Ziggo internetabonnement, maar wil je geen losse tv-ontvanger (zoals de Next Mini), dan kun je ook via de Ziggo GO tv-app genieten van het zenderaanbod. Die app is geschikt voor onder andere Apple TV, mediaspelers (zoals chromecast) en tv’s met Android TV (o.a. van Philips en Sony) en Amazon Fire TV. Daarnaast wordt ook gewerkt aan ondersteuning voor Samsung Tizen smart tv’s.

Inlog bugfix uitgerold
Onlangs heeft Ziggo een broodnodige update van de Ziggo GO tv-app uitgerold om de stabiliteit van die dienstverlening te verbeteren. De afgelopen maanden klaagden veel gebruikers dat ze vrijwel elke dag opnieuw moesten inloggen om tv te kunnen kijken. Met de update Ziggo eerder deze maand beschikbaar maakte, lijken die problemen nu verleden tijd.

Dolby Digital ondersteuning?
Dat wil niet zeggen dat de app nu ‘klaar’ is. Een van de wensen die bij veel klanten nog leeft is ondersteuning voor Dolby Surround geluid. Op dit moment ondersteunt de Ziggo GO app nog geen Dolby Digital 5.1. Op het forum van de provider wordt daar regelmatig naar gevraagd.

Eind vorige week liet een van de Ziggo moderatoren op het forum zich ontvallen dat Dolby 5.1 ondersteuning wel op het lijstje met mogelijke verbeteringen en nieuwe features voor de Ziggo GO app staat. Op welke termijn? Dat liet de Ziggo-medewerker in het midden.

door Bron: Ziggo, 2.586 keer gelezen